fredag 24 maj 2013

Att mötas av värme

Så fantastiska människor jag omges av. Inte bara de jag vanligtvis möter i verkliga livet utan också de som blivit vänner i cybervärlden via mina andra bloggar, på Instagram och på Facebook.

Telefonen har gått varm idag och de lyssnar noga medan jag pratar om oro, förhoppningar, besvikelser och glädjeämnen. SMS har skickats från de mest oväntade håll och jag blir glad, rörd och gråter en skvätt av tacksamhet.

Maken som köade länge i delin för att köpa hem gott till mej, jag som inte alls är hungrig eller har lust till mat åt av kärlek till den bästa. Maken som säger att han beundrar mej som trots allt orkar hålla humöret någorlunda i schack.

Det blir lättare med allt sådant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje kommentar är värdefull för mej. Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...